Artykuł sponsorowany

Dlaczego reklama na telebimie jest tak skuteczna?

Dlaczego reklama na telebimie jest tak skuteczna?

Tablice LED są coraz popularniejsze na polskich ulicach. Emitowane na nich reklamy są znacznie lepiej zauważalne niż tradycyjne billboardy. Umożliwiają promowanie danej firmy lub wybranego produktu w innowacyjny sposób. Dzięki specjalnie dobranym programom komputerowym i usługom doświadczonej agencji reklamowej, w prosty i skuteczny sposób można zarządzać prezentowanymi treściami, tak by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych odbiorców. Dlaczego reklama na telebimie cieszy się coraz większym zainteresowaniem?

Dobra lokalizacja telebimu

Dobrze zlokalizowany telebim to niemalże pełen sukces dla reklamodawcy. Doświadczeni pracownicy agencji reklamowych umieszczają swoje ekrany w miejscach, gdzie potencjalny klient zmuszony jest wręcz spojrzeć na to, co przedstawia wyświetlacz. Są to najczęściej okolice dużych skrzyżowań ze sygnalizacją świetlną, centra miast lub przydroża często uczęszczanych dróg krajowych. Czynnikiem, który wymusza na obserwatorach spojrzenie w ekran jest zazwyczaj nuda. Stojąc w korku czy czekając na możliwość włączenia się do ruchu, jesteśmy bardzo podatni na sygnały płynące z zewnątrz. Reklama na telebimie jest atrakcyjniejsza niż zwykły plakat, dlatego też przykuwa większą uwagę i zostaje lepiej zapamiętana przez potencjalnego klienta. Jak informuje specjalista ze studia reklamy Estrella- promocja przy pomocy telebimu to zdecydowanie najbardziej efektywna forma reklamy typu outdoor.

Jakie zalety ma ta metoda dla reklamodawcy?

Każdy inwestor, który zdecyduje się na opłacenie reklamy na telebimie, może liczyć na przygotowanie kampanii marketingowej według indywidualnych założeń i pomysłu. Określa on swoje preferencje odnośnie promowania firmy lub wybranego produktu oraz dostosowuje natężenie reklamy oraz jej długość. Należy przy tym pamiętać, że reklama wyświetlana np. co 5 minut, kosztować będzie więcej niż treść ukazywana na ekranie co kwadrans. Reklama na telebimie LCD uważana jest za prestiżową, a nieograniczone możliwości prezentacji sprawiają, że wzbudza zainteresowanie potencjalnego klienta lepiej niż zwykła ulotka czy reklama w radiu. Wysoka rozdzielczość ekranu gwarantuje, że treść jest zawsze dobrze czytelna, nie zniekształcają jej niekorzystne warunki atmosferyczne. Dynamika, odpowiedni dobór kolorów i kontrastów to przepis na udaną kampanię marketingową na telebimie. Z kolei za największe zalety takiej reklamy można uznać częstotliwość pojawiania się danego spotu, wysoką zauważalność, małą inwazyjność i możliwość szybkiej aktualizacji danych, zawartych w pokazie.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz