Artykuł sponsorowany

Czy warto wybrać studia podyplomowe MBA - Zarządzanie w Ochronie Zdrowia?

Czy warto wybrać studia podyplomowe MBA - Zarządzanie w Ochronie Zdrowia?

System ochrony zdrowia tworzą nie tylko medycy czy lekarze – potrzebni są także wykwalifikowani menedżerowie czy fachowcy mający wszechstronną wiedzę m.in. z zakresu zarządzania strategicznego, ekonomiki zdrowia, prawa a także zarządzania zasobami ludzkimi. Zapotrzebowanie na takich specjalistów wciąż wzrasta ponieważ powstaje coraz więcej placówek medycznych, jednostek ochrony zdrowia, dlatego właśnie coraz więcej osób rozważa rozwój swojej wiedzy na poziomie studiów MBA, dających kompleksową umiejętności i kompetencje w zakresie zarządzania w jednostkach ochrony zdrowia.

Kto może zdecydować się na studia na tym kierunku?

Celem programu MBA - Zarządzanie w Ochronie Zdrowia jest przekazanie słuchaczom cennej wiedzy dotyczące zarządzania organizacjami ochrony zdrowia. Studia są adresowane do wszystkich tych, którzy pełnią obecnie wysokie stanowiska zarządcze, kierownicze w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej. To również doskonała propozycja dla osób, które wiążą swoją przyszłość z zarządzaniem podmiotami leczniczymi.

Studia MBA – Zarządzanie w Ochronie Zdrowia – czy są potrzebne?

Tak! Uzyskana na studiach wiedza i zdobyte umiejętności biznesowe oraz przywódcze pozwalają zapewnić sobie dobrą przyszłość zawodową, zyskać nowe perspektywy pracy oraz znacznie poszerzyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania opieką zdrowotną. Szczególnie ważne jest też to, że obecnie rynek potrzebuje dobrych specjalistów biznesowych i ekspertów z umiejętnościami zarządczymi w ochronie zdrowia.

Studia na kierunku Zarządzanie w Ochronie Zdrowia trwać będą 3 semestry (350 godz.). Obecnie można się na nie zapisać np. w Wyższej Szkole Technicznej w Katowicach.

Jakie umiejętności można nabyć po tych studiach?

Dzięki studiom podyplomowym MBA – Zarządzanie w Ochronie Zdrowia absolwenci będą przede wszystkim doskonale przygotowani do ciężkiej pracy związanej z zarządzaniem podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, ich organizowania i nadzorowania. Nauczą się również, jak tworzyć biznesplany, analizy i plany strategiczne, czy rozmaite projekty. Co więcej – wszyscy słuchacze zdobędą kompetencje ,,miękkie” przydatne zwłaszcza podczas procesów negocjacji czy mediacji.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz