Artykuł sponsorowany

Customer Care Center – niezbędne w Twojej firmie

Customer Care Center – niezbędne w Twojej firmie

Nie ulega wątpliwości – warto inwestować w obsługę klienta. W końcu źle obsłużony klient z pewnością zrezygnuje z usług naszej firmy i zdecyduje się na ofertę konkurencji. Dlatego warto dbać o jego pozytywne doświadczenie. W obsłudze klienta tkwi olbrzymi potencjał, który warto wykorzystać, jeśli zależy nam na rozwoju biznesu i zwiększeniu sprzedaży. Czy Customer Care Center to dobry pomysł?

Jak dbać o klienta, czyli Customer Care Center

Customer Care Center to wielostanowiskowy dział, zwykle całodobowej opieki nad klientami, służący przede wszystkim do rozwiązywania problemów, prezentowania ofert lub zawierania umów. Wdrożenie Customer Care Center to znakomity pomysł, jednak związany z wysokimi kosztami i koniecznością zainwestowania w odpowiednie narzędzia. Właśnie dlatego stworzenie Customer Care Center lepiej powierzyć specjalistom z renomowanej agencji reklamowej Pem Direct Marketing w Poznaniu.

Opieka klienta przez całą dobę

Customer Care Center wymaga wdrożenia nowoczesnych technologii oraz narzędzi pracy, do których zaliczyć można między innymi specjalistyczne programy (np. profesjonalny system do obsługi call center), jak i systemy bezpieczeństwa, np. niezależne zasilanie energetyczne i Internet szybkopasmowy. Oczywiście istotne są również procedury logistyczne, czyli organizacja pracy, czy obsługa klientów lojalnościowych.

Gdzie Customer Care Center przyda się najbardziej?

Dział Customer Care Center sprawdzi się w wielu różnych branżach. Przede wszystkim warto wymienić banki, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz różnego rodzaju instytucje. Z Customer Care Center chętnie korzystają także dostawcy energii oraz inne firmy, które podpisują z klientami długoterminowe umowy.  Jednak to nie wszystko – tego typu dział zda egzamin w każdej firmie, zajmującej się sprzedażą wysyłkową, w salonach samochodowych oraz biurach podróży. Pamiętajmy, że profesjonalna, całodobowa obsługa klienta nie zawsze wymaga stworzenia aż kilkunastu stanowisk pracy. Czasami wystarczy tylko jedno. Pamiętajmy, że Customer Care Center może pełnić funkcję nie tylko linii informacyjnej, ale może także zajmować się marketingiem np. przeprowadzaniem kampanii telemarketingowych, badan Mystery Call lub Mystery Email oraz tworzeniem mailingu.

W obecnych czasach profesjonalna obsługa klienta jest niezwykle ważna. Zadbajmy więc o to, aby w naszej firmie również działało Customer Care Center.

Opracowanie:
Poznań, Szelągowska 41 lok. 2
tel. 61 827 89 00
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz