Artykuł sponsorowany

Biura dla firmy call center – jak powinny wyglądać?

Biura dla firmy call center – jak powinny wyglądać?

Firm działających w ramach call center jest coraz więcej. Istnieją na rynku takie, które opierają swoją pracę tylko na sprzedaży własnych usług i produktów online, jak i takie, które wypełniają te zadania dla swoich klientów – agencji marketingowych, przedsiębiorstw BPO, czy też banków i sklepów odzieżowych. Często działania call center, związane są także z obsługą posprzedażową klienta, w tym z helpdeskiem. Obecnie zatem taka biznesowa dziedzina znacznie ewoluuje, a to znaczy, że muszą dla pracowników działów call center być przygotowywane odpowiednie biurowce!

Wynajem to najlepsza opcja dla każdej firmy

Obecnie niemalże wszystkie największe firmy na świecie, nawet o uznanych markach i olbrzymich miliardowych zyskach, wolą wynajmować przestrzenie biurowe, niż je budować i nimi zarządzać na własną rękę. Inwestycja we własny budynek pochłania bowiem zbyt wiele czasu i środków, a przy tym ciężko mówić o jej bezpośrednim zwrocie. Nic dziwnego, że obecnie w biznesie cenione są przedsiębiorstwa deweloperskie, gwarantujące przestrzenie biurowe pod wynajem długoterminowy. To one zapewniają wielokrotnie budynki z nowoczesnymi systemami BMS – automatyka budynkowa – a także z pięknym i funkcjonalnym wykończeniem, opartym o wysokiej klasy materiały, w tym szkło oraz kamień naturalny.

W Polsce takich obiektów pod wynajem jest coraz więcej. Wśród nich warto słowa uznania skierować do Centrum Biznesowego COTEX, którego właścicielem jest spółka ELKOP. Gwarantuje one wynajem przestrzeni pod lokale gastronomiczne, firmy kurierskie i pocztowe, pod apteki i banki, czy gabinety kosmetyczne oraz lekarskie. Wszystko to dzięki najwyższym standardom budowlanym i świetnej lokalizacji obiektu, który położony jest w dobrze skomunikowanym Płocku. To na przykładzie firmy COTEX, warto zobaczyć, jak powinno tworzyć się nowoczesne przestrzenie biurowe pod wynajem, którymi mogą być zainteresowane podmioty działające, jako call center.

Najważniejsze cechy przestrzeni firm call center

Przestrzenie biurowe dla call center powinny być przede wszystkim bardzo jasne i przestronne. Im więcej miejsca dla pracownika, tym lepiej. Podobnie jest z naturalnym światłem słonecznym – szukaj obiektów z elewacyjnymi przeszkleniami. Kolejną cechą dobrego obiektu biurowego jest to, że posiada on przestrzenie open spece. Nie powinny one być jednak olbrzymie. Najlepiej, aby było to kilka sal, dedykowanych każda z nich dla kilkunastu pracowników. Ci powinni mieć przy tym zagwarantowany odpowiedni komfort stanowiska pracy. Mowa o dobrym podłączeniu komputerów, czy systemów słuchawkowych, bez nadmiernego okablowania. Ważne jest także zapewnianie wyprofilowanych solidnych stołów, oraz krzeseł dopasowujących się do pleców pracownika. Dzięki temu nawet kilkugodzinna praca nie będzie dla niego męcząca.

Jeśli chodzi o aranżację wnętrz najlepiej, aby były one jasne oraz wykończone wykładziną, łatwo izolującą dźwięki. Parametry akustyczne pomieszczeń, również są bardzo ważne. Istotny jest także dobry system klimatyzacyjny i wentylacji mechanicznej, a także pomieszczenia sanitarne. Postaw również na przestronną kuchnię i pokój relaksacyjny. W przestrzeniach biurowych call centrer nie powinno zabraknąć również sali konferencyjnej. Kieruj się jedną ważną zasadą: przestrzenie biurowe pod wynajem powinny być nie tylko tanie w eksploatowaniu, ale także komfortowe w użytkowaniu. Pytaj zatem o opinię swoich pracowników! 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz