Artykuł sponsorowany

Bannery i billboardy jako efektywna reklama zewnętrzna

Bannery i billboardy jako efektywna reklama zewnętrzna

Sposobów na promowanie firmy jest wiele, a jeden z nich stanowi wykorzystanie reklamy zewnętrznej. Jej główne elementy to bannery oraz billboardy, czyli sporych rozmiarów tablice, na których umieszcza się najważniejsze dane firmy czy informacje o jej ofercie. Nie bez znaczenia pozostaje w tym wypadku projekt graficzny reklamy – musi ona zwracać na siebie uwagę odbiorców. Czy jest to efektywna forma promocji danej marki?

Co powinno znaleźć się na billboardzie lub bannerze?

Podobnie jak w przypadku innych nośników reklamy, również billboard czy banner powinien być zaprojektowany przez firmę specjalizującą się w przygotowywaniu graficznych koncepcji takich nośników promocyjnych. Oznacza to przygotowanie odpowiedniego tła, a następnie umieszczenia na nim istotnych dla odbiorców treści. Billboard bądź banner informuje potencjalnych klientów o poszczególnych elementach oferty, promocjach, ale też nazwie firmy i adresie jej siedziby.

Projekt graficzny powinien zawierać również logo danej marki i być skomponowany tak, by jego kolorystyka była spójna z barwami charakterystycznymi dla promowanego przedsiębiorstwa. Fortis to agencja zajmująca się m.in. przygotowaniem reklam zewnętrznych. Dbając o ich odpowiednie wykonanie, specjaliści gwarantują wysoką jakość projektów graficznych, co przekłada się na doskonałą czytelność wspomnianych tablic. Dzięki temu reklama trafia do szerokiej rzeszy odbiorców, którzy zwracają na nią uwagę i są w stanie bez problemu odczytać zawarte na niej informacje.

Czy opłaca się inwestować w reklamę zewnętrzną?

Osobną kwestią jest natomiast efektywność takiej metody promocji marki. Kluczowa jest w tym wypadku lokalizacja banneru czy billboardu. Musi on być umieszczony w miejscu, w którym będzie widoczny dla wielu odbiorców. Najczęściej zatem taki rodzaj reklamy zewnętrznej montuje się przy ruchliwych skrzyżowaniach, co z kolei może wiązać się z dość wysoką opłatą za dzierżawę miejsca pod specjalną tablicę. Koszty zwracają się jednak dzięki jej skuteczności. W dużej mierze uzależnione jest to także od jej wykonania.

Atrakcyjny projekt graficzny reklamy zewnętrznej przyciągnie uwagę znacznie większej ilości odbiorców niż nieczytelny i mało estetyczny banner lub billboard. Pamiętajmy o tym, wykonanie takiej tablicy zlecając sprawdzonej agencji zajmującej się produkcją materiałów promocyjnych dla firm. W ten sposób uda nam się stworzyć reklamę zewnętrzną, która nie tylko zostanie łatwo zauważona przez potencjalnych klientów, ale też pozytywnie przez nich odebrana i zapamiętana.

Opracowanie:
Lublin, Inżynierska 2
tel. 81 744 93 19
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz