Artykuł sponsorowany

Banery reklamowe powstające w firmie Rypl Parys Paweł – postaw na trwałość, estetykę i skuteczność przekazu

Banery reklamowe powstające w firmie Rypl Parys Paweł – postaw na trwałość, estetykę i skuteczność przekazu

Reklama zewnętrzna to niezmiennie od wielu lat jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocyjno – marketingowych, którego niewątpliwą zaletą jest jego widoczność w przestrzeni publicznej. Należy przy tym jednak pamiętać, że na tle dostępnych rozwiązań tego typu, jednym z najpopularniejszych sposobów promowania firmy oraz informowania potencjalnych klientów o obecności na rynku, są banery reklamowe, których produkcją zajmują się wyspecjalizowane w tym zakresie firmy, takie jak Rypl Parys Paweł.

Rodzaje banerów reklamowych

Banery reklamowe umieszczone w ruchliwych miejscach (zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków np. w galeriach handlowych), to jeden z ważniejszych elementów strategii marketingowej wielu firm. Warto jednak pamiętać, że planując wykorzystanie tego typu nośników, ich produkcję i druk należy zlecić profesjonalistom, takim jak firma Rypl Parys Paweł. Wynika to z faktu, że jak mówi zatrudniony tam ekspert:

Produkcja banerów reklamowych wymaga zastosowania specjalistycznych maszyn drukarskich (ploterów solwentowych), które umożliwiają wydruk banerów o zróżnicowanych wymiarach, także banerów wielkoformatowych. Dodatkowo wiedza i doświadczenie naszych fachowców powalają na dobór optymalnych rozwiązań w zakresie przygotowania grafik i plików, a także zastosowania właściwych dla danego projektu materiałów, z których powstają banery.

Planując zakup banneru reklamowego szczególną uwagę należy zwrócić na miejsce, w którym będzie on wyeksponowany, co bezpośrednio wpłynie na wielkość zamawianego banneru oraz rodzaj materiału zastosowanego do jego produkcji. Warto bowiem wiedzieć, że wyroby tego typu mogą być wykonane jako:

  • baner laminowany (o gramaturze 510g/m2) - składający się ze specjalnej siatki nośnej powleczonej (zalaminowanej) warstwami tworzywa sztucznego, na którym będzie wydrukowana treść reklamy. Jest to materiał mniej odporny na warunki atmosferyczne, dlatego też stosuje się go raczej we wnętrzach,
  • baner powlekany, frontlight (o gramaturze 450 - 510g/m2) – dość trwały, wykonany z tworzywa PCV, w którym została zatopiona siatka nośna o większej gęstość niż w wersji laminowanej. Ten materiał zwykle wykorzystywany jest jako reklama zewnętrzna umieszczana na budynkach lub ogrodzeniach,
  • banery jednostronne – gdzie specjaliści z firmy Rypl wykonują nadruk jedynie z jednej strony (banery te montowane są do murów, ścian, itp.). Występują one także w odmianie blockout (z czarnym tyłem nieprzepuszczającym światła),
  • banery dwustronne – zadrukowane po obu stornach, co stanowi rozwiązanie stosowane na różnego rodzaju stelażach i konstrukcjach wolnostojących,
  • siatka mesh (o gramaturze ok 330 g/m2) - charakteryzująca się strukturą z wieloma mikroskopijnymi otworami przepuszczającymi powietrze. Są to banery bardzo wytrzymałe i umieszczane często na wielkogabarytowych stelażach instalowanych przy drogach i ciągach pieszych.

Jak powstaje baner reklamowy?

Zastosowanie odpowiedniego, dla miejsca ekspozycji, rodzaju materiału oraz trwały i estetyczny nadruk, to podstawa długotrwałego użytkowania banneru. Dlatego też wydruk tego typu materiałów warto zlecić fachowcom z Rypl Parys Paweł, dysponującym wieloletnim doświadczeniem i nowoczesnym parkiem maszynowym, co pozwala im nie tylko na wydruk banerów reklamowych, ale także na produkcję i nanoszenie grafik na plandeki samochodowe różnego rodzaju. Niemniej jednak sam proces druku banerów wymaga najczęściej zastosowania techniki druku solwentowego (gdzie tusze rozpuszczalnikowe wnikają w podgrzany materiał, tworząc trwały wydruk). W takim przypadku specjaliści z firmy Rypl do produkcji banerów wykorzystują plotery rolowe, które pobierają wybrany materiał z rolki o długości do 50 m i szerokości 160, 320 i 500 cm. Proces drukowania rozpoczyna przesuwająca się w lewo i w prawo głowica, która nanosi na materiał rozpuszczalnik (tusz), gdzie jednocześnie specjalny mechanizm rozwija systematycznie rolkę, zaś zadrukowany baner powoli wysuwa się spod głowicy. Kolejnym krokiem jest przycięcie banneru, wysuszenie wydruku, a następnie wykonanie tzw. zgrzewu wzmacniającego na obrzeżach, czyli zakładki o wielkości od 3 do 5 cm, przygrzanej do spodniej strony banera za pomocą specjalnej zgrzewarki. Ostatnią czynnością jaką przy produkcji banerów wykonują pracownicy Rypl, jest nabicie na zgrzewie metalowych oczek, służących do zamocowania banera.

Banery reklamowe to doskonałe materiały promocyjno-informacyjne, które można wykorzystać w wielu miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Niemniej jednak chcąc mieć gwarancję, trwałości, estetyki, wysokiej jakości wydruku i skuteczności przekazu, warto ich produkcję zlecić firmie Rypl Parys Paweł

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz