Artykuł sponsorowany

Agencja NPM Anna Chachulska – co oferuje i dla kogo jest przeznaczony Nowy Przegląd Mleczarski?

Agencja NPM Anna Chachulska – co oferuje i dla kogo jest przeznaczony Nowy Przegląd Mleczarski?

Nowy Przegląd Mleczarski to gazeta, która zawsze jest aktualna i dostępna w sieci internetowej. Informacje ukazują się dwa razy w tygodniu, a odbiorców przeglądu stale przybywa – są to nie tylko rolnicy i osoby pracujące w branży mleczarskiej, lecz także studenci i nauczyciele szkół wyższych oraz konsumenci. Sprawdź, co oferuje swoim czytelnikom agencja Nowego Przeglądu Mleczarskiego oraz dla kogo jest on przeznaczony.

Co zamieszczane jest na stronie Nowego Przeglądu Mleczarskiego?

Artykuły i ogłoszenia z zakresu różnych branż oraz relacje dotyczące tematyki rolniczej i mleczarskiej pojawiają się na stronie internetowej Nowego Przeglądu Mleczarskiego dwa razy w tygodniu – w poniedziałek oraz czwartek w godzinach porannych. Zamieszczane tam informacje dotyczą ekonomii i kulinariów, a także technologii, ekologii, rynku, finansów, zdrowia czy Unii Europejskiej. Z przeglądem każdy może dowiedzieć się więcej na temat prawa, polskiej sytuacji ekonomicznej, rynku pracy oraz istotnych przepisów prawnych. Na Facebooku agencji dostępne są wszystkie relacje w tematyce rolniczej i mleczarskiej wraz z przekierowaniem do strony internetowej.

Dla kogo przeznaczony jest Nowy Przegląd Mleczarski?

Naturalnie gazeta może zainteresować każdego, zwłaszcza że zakres poruszanej tam tematyki jest bardzo szeroki. Jednak na przestrzeni lat działania przeglądu wyklarowała się lista najczęstszych odbiorców. Są na niej:

  • firmy związane z branżą spożywczą,
  • instytucje państwowe,
  • producenci mleka,
  • rolnicy,
  • kadra zarządzająca i decyzyjna oraz pracownicy zakładów przetwórstwa mleka,
  • średnie i wyższe szkoły przetwórstwa spożywczego,
  • sieci handlowe,
  • hurtownie spożywcze.

Osób regularnie odwiedzających stronę gazety stale przybywa ze względu na dostęp do istotnych informacji, które są regularnie uaktualniane. Pracownicy Agencji Nowego Przeglądu Mleczarskiego, którą zarządza Anna Chachulska, wiedzą, że dla odbiorców najważniejsze są wiarygodność i rzetelność przekazywanych informacji. Dlatego na stronie zamieszczane są tylko artykuły pisane przez specjalistów posiadających wiedzę w danej dziedzinie, a każda podawana informacja jest pozyskana z wiarygodnych źródeł i skrupulatnie sprawdzana. Właśnie to sprawiło, że czytelnicy zaufali redaktorom Nowego Przeglądu Mleczarskiego. Wielu osobom gazeta pomaga także na co dzień w obowiązkach zawodowych, dzięki specjalistycznym informacjom na tematy prawne i ekonomiczne. 

Opracowanie:
Warszawa, Smoluchowskiego 6 lok. 54
tel. 601 391 990
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz