Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6731008166
REGON: 330366642
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Biuro rachunkowe Natalii Majchrowicz specjalizuje się w prowadzeniu księgowości zarówno w przypadku...
Nasze usługi księgowe zapewniają sprawność oraz bezpieczeństwo firmy w zakresie rachunkowości. Bezb...
Ekspert to licencjonowane biuro rachunkowe. Pomagamy zakładać firmy oraz zajmujemy się obsługą mały...
W biurze rachunkowym ADR Lidmar nie zajmujemy się jedynie usługami księgowymi. Przede wszystkim sku...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Złota AP Anna Pruska" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6731008166. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 330366642.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Chotomów w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1998. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Złota 35. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-123 Chotomów. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.421368N, 20.893936E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuropruska@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Złota AP Anna Pruska" to Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 509 071 627.

Kontakt

Kontakt Złota AP Anna Pruska

Złota AP Anna Pruska, Chotomów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Złota AP Anna Pruska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.