Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
24 h
Wt.
24 h
Śr.
24 h
Cz.
24 h
Pt.
24 h
Sb.
24 h
Nd.
24 h
Dane rejestrowe:
NIP: 1130031212
REGON: 002153794
KRS: 0000036592
Rok założenia:
1979
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, al. Dzieci Polskich 20
W naszym hotelu Patron do dyspozycji gości jest 220 pokoi 1-, 2-, i 3-osobowych. W pokojach znajduj...
Od 2012 roku prowadzimy z powodzeniem restaurację, która odznacza się przytulnym i kameralnym klima...
Łuków, Międzyrzecka 90
W Hotelu i Restauracji Grochowski już od wielu lat zarówno naszą restaurację, jak i hotel odwiedza ...
Brodnica, Kamionka 18
Brodnica to bardzo klimatyczne miasto, w którym można poznać historię zamku krzyżackiego i zobaczyć...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja" w rejestrze gospodarczym to: 1130031212. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 002153794. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000036592.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1979 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Płowiecka 83. Kod pocztowy do korespondencji to: 04-501 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2293567843137N, 21.1389790196078E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: hotel@napoleon.waw.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja" to Hotele.

"Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja" zapewnia swoim Gościom przyjemne i stylowo urządzone pokoje spełniające indywidualne wymagania oraz oferuje dobrą ofertę z zakresu usług gastronomicznych. Oferowane przez okolicę niezwykłe walory krajobrazowe i turystyczne sprawiają, iż wypoczynek w miejscowości Warszawa jest przyjemnym, a równocześnie aktywnie spędzonym pobytem wypoczynkowym.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 815 30 68. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Nd.: 24h.

Zakres działalności

Wyposażenie łazienki hotelowej
Prysznic
Ręczniki
Suszarka do włosów
Wanna
Parking
Parking bezpośrednio przy hotelu
Parking bezpłatny
Obsługa w języku
Język angielski
Język rosyjski
Udogodnienia
Bezpłatny Internet
Budzenie na życzenie
Codzienne sprzątanie
Wyposażenie hotelu
Przechowalnia bagażu
Sejf
Zaplecze bankietowe/konferencyjne
Dodatkowe usługi
Usługi prania
Usługi prasowania
Xero/Drukowanie

Kontakt

Kontakt Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja

Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie Zajazd Napoleoński. Hotel, restauracja


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.12.2014
Korzystałam kilka razy z usług hotelu.Nie mam uwag do obsługi hotelu ani do warunków panujących w pokojach, mimo skrzypiących drzwi i podłogi.Problem zaczął się w momencie gdy dokonałam rezerwacji i za nią zapłaciłam.Ponieważ musiałam anulować rezerwację /2 dni przed terminem/spodziewałam się, że nie będzie problemu ze zwrotem pieniędzy.Niestety byłam w błędzie. Czekam już kilka m-cy bez efektów. Na moje emaile nikt nie reaguje. Udało mi się rozmawiać telefonicznie z P.DYREKTOR, która obiecała mi, że w najbliższym terminie zwróci pieniądze.Było to 2 m-ce temu. Teraz jak próbuję się dodzwonić to nigdy jej nie ma, albo jest bardzo zajęta.Pierwszy raz spotkałam się z takim nieuczciwym zachowaniem. Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed tym, aby najpierw się zastanowili zanim skorzystają z usług tego hotelu.