Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5830016240
REGON: 190043772
KRS: 0000194883
Rok założenia:
1994
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasze usługi w zakresie doradztwa strategicznego obejmują głównie: - audyty biznesowe, - analizy st...
Szkolenia BHP i PPOŻ są obowiązkowe zarówno dla nowych, jak i stałych pracowników, ale również kadr...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Wisła Consulting Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 5830016240. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 190043772. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000194883.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdańsk w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1994. Firmę można odwiedzić pod adresem: Przełom 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 80-643 Gdańsk. Kompletne współrzędne GPS to: 54.3546796970156N, 18.7822022697756E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: stowisla@stoczniawisla.pl. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Wisła Consulting Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 58 347 54 77.

Kontakt

Kontakt Wisła Consulting Sp. z o.o.

Wisła Consulting Sp. z o.o., Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Wisła Consulting Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.