Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5223177465
REGON: 385384858
KRS: 0000834608
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza oferta obejmuje między innymi tradycyjne kiszonki warzywne, w tym kiszone ogórki i kapustę. T...
W zakładzie produkcyjnym Global podczas produkcji przetworów posługujemy się nowoczesnymi urządzeni...
W Magur od początku działalności kładziemy nacisk na sprzedaż zdrowych i świeżych warzyw. W tym cel...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Way To Slim Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5223177465. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 385384858. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000834608.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Obrońców Tobruku 19 lok. 12. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 01-494 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2563503333333N, 20.9316761176471E. Branża Przetwórnie owocowo - warzywne to dziedzina, w której firma "Way To Slim Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 501 156 513.

Kontakt

Kontakt Way To Slim Sp. z o.o.

Way To Slim Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Way To Slim Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.