Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7260380575
Rok założenia:
1970

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Branża cukiernicza to sztuka, która wymaga precyzji, wiedzy i doświadczenia. W Łoziskowych Pychotka...
Prowadzimy pracownię tortów artystycznych. Przygotowujemy torty głównie w stylu angielskim. Nasze w...
Od 2018 roku oferujemy szeroki wybór artykułów cukierniczych i wyrobów cukierniczych, aby spełnić p...
Od zawsze pasjonowało mnie cukiernictwo artystyczne, a po wielu latach przygotowywania własnych, do...

O firmie

Firma "Wasilewscy Marek I Jarosław. Cukiernictwo." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7260380575.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Łódź w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1970. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kryzysowa 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 91-867 Łódź. Kompletne współrzędne GPS to: 51.8074767263687N, 19.4610009828525E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: yaroslavvasilevsky@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Wasilewscy Marek I Jarosław. Cukiernictwo." działa od lat w branży Wyroby cukiernicze.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 792 448 515 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Wasilewscy Marek I Jarosław. Cukiernictwo.

Wasilewscy Marek I Jarosław. Cukiernictwo., Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Wasilewscy Marek I Jarosław. Cukiernictwo.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.