przyjazna Hotele, Vip House Ewelina Pruszowska, Sztutowo

2021
Branża:

O firmie

Vip House jest kompleksem apartamentów wypoczynkowych, które znajdują się w Sztutowie, w województwie pomorskim. Dla naszych Klientów stworzyliśmy nowoczesną przestrzeń wypoczynkową, którą oddaliśmy do użytku w 2021 roku. Apartamenty są klimatyzowane i wyposażone we wszystkie najważniejsze udogodnienia. Szczególnie polecamy je wszystkim osobom, które kochają morze i chciałyby wypocząć w spokojnej okolicy. Taki właśnie jest Vip House zlokalizowany na Mierzei Wiślanej. Właścicielką firmy jest Ewelina Pruszowska.

Oferta

Na terenie naszej nieruchomości, którą oddajemy gościom do użytku, znajdują się liczne udogodnienia dla całych rodzin! Zależało nam na tym, aby cały teren obiektu zapewniał nie tylko rozrywkę i odpoczynek, ale również bezpieczeństwo! Nasi goście docenią więc z pewnością:
  • całodobowy monitoring,
  • prywatne miejsce parkingowe,
  • WiFi na całym obiekcie,
  • basen,
  • leżaki z parasolami,
  • możliwość wypożyczenia rowerów,
  • stół do bilarda,
  • plac zabaw dla dzieci,
  • transport na plażę.
Vip House ma aż 7000 metrów kwadratowych, na których umieściliśmy wszystkie opisane atrakcje w jednym miejscu!

Jeżeli chodzi o miejsce noclegowe do użytku oddajemy 15 klimatyzowanych i całorocznych apartamentów dla 2,3, 4, 5 lub 6 osób. Niezależnie od wybranego standardu, w każdym z nich znajduje się:
  • łazienka z prysznicem (tylko 5-osobowa kwatera ma wannę),
  • aneks kuchenny (wyposażony w piekarnik, lodówkę i płytę indukcyjną oraz kuchenką mikrofalową, czajnik elektrycznych oraz komplet naczyń),
  • suszarka do włosów,
  • suszarka na ubrania.
Gościom oferujemy także wyżywienie za dodatkową opłatą. Serwujemy smaczne i pełnowartościowe śniadania.

Dodatkowo na terenie Vip House znajduje się także jadalnia i sala bankietowa, którą można wynająć na rodzinne lub firmowe imprezy. Mieści się w niej koło 50 osób, a goście mają do dyspozycji kuchnię, toaletę, a także bilard i salę taneczną.

Wszyscy nasi goście z pewnością docenią spokój, ciszę i piękne widoki okolicy. Mierzeja Wiślana umożliwia aktywny wypoczynek i uprawianie sportów wodnych, ale także piesze wędrówki wśród cudownych lasów oraz relaks na czystych plażach.

Zapraszamy do rezerwacji miejsc - kadra Vip House w Sztutowie.

Artykuły

Nadmorski wypoczynek w VIP House
Sprawdź, dlaczego na nadmorski wypoczynek zdecydowanie warto wybrać Sztutowo. Poznaj atrakcje turystyczne i bazy noclegowe, znajdujące się w tej miejscowości.

Wideo

Kontakt

Kontakt Vip House Ewelina Pruszowska

Vip House Ewelina Pruszowska, Sztutowo

Aktualności

• wynajem apartamentów

14.03.2024

Pobyt nad morzem z przyjaciółmi to wspaniały sposób na relaks i dobrą zabawę. Jednakże, konieczne jest zapewnienie wszystkim zaproszonym przytulnego mieszkania. Nasze apartamenty, wyposażone w aneks kuchenny i łazienkę, są idealnym rozwiązaniem na grupowe wakacje. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej.

Więcej informacji
  • rodzinne wakacje nad morzem

15.01.2024

Rodzinny wypoczynek nad morzem to wspaniały sposób na zacieśnianie więzi i tworzenie trwałych wspomnień. Należy jednak wziąć pod uwagę, że pobyt w hotelu nie zawsze jest praktycznym wyborem. W takich przypadkach wynajem apartamentu może być wygodną alternatywą. Firma VIP House oferuje możliwość wynajęcia apartamentu na rodzinny wypoczynek, zapewniając komfortowy i przyjemny pobyt.

• apartament na wakacje

29.11.2023

Jeśli poszukujesz noclegu dla dwóch osób, mamy dla Ciebie wspaniałą ofertę. Nasz apartament usytuowany jest w pobliżu Morza Bałtyckiego. Jest w pełni umeblowany i wyposażony we wszystkie udogodnienia niezbędne do komfortowego pobytu. Właścicielem apartamentu jest firma VIP House, która gwarantuje swoim gościom komfort i atrakcyjne ceny wynajmu. Serdecznie zapraszamy!

• wakacje nad morzem

11.09.2023

Wypoczynek nad morzem to doskonały sposób na relaks po męczącym okresie w życiu zawodowym. Jeśli poszukujesz wygodnego miejsca, firma VIP House ma dla Ciebie idealne rozwiązanie. Nasz obiekt oferuje przytulne apartamenty, które doskonale nadają się na wakacje. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i zarezerwowania miejsca noclegowego dla siebie oraz swoich bliskich.

• wynajem apartamentów

11.07.2023

Sezon letni trwa w najlepsze. To oznacza, że wielu wczasowiczów poszukuje noclegów blisko morza. Jeśli Ty również, zapraszamy do skorzystania z oferty naszej firmy Vip House. Przygotowaliśmy szeroki wybór apartamentów do wynajęcia nad morzem. Gwarantujemy atrakcyjne ceny oraz miłą obsługę. Serdecznie zapraszamy!

Opinie (6)

Opinie o firmie Vip House Ewelina Pruszowska

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Olka
21.05.2022
Za tę cenę warto było tu nocować cały urlop. Odpoczęliśmy i nie martwiliśmy się o samochód, bo stał na terenie obiektu, który ma monitoring. Pokoje były dobrze wyposażone i w środku mieliśmy klimatyzację.
Mariusz
07.03.2022
Miła miejscowość, cicha, piękna i naprawdę gościnna. Sam obiekt wypoczynkowy nowoczesny i zadbany. W środku klima, jadalnia, kuchnia w każdym apartamencie, dobrze wyposażona i czysta łazienka. Nie mam żadnych obiekcji.
Wiktoria
21.01.2022
Fajna oferta, którą chętnie polecę. Śniadania były pyszne, poza tym na terenie obiektu było mnóstwo atrakcji takich jak basen, czy stół do bilarda. Bardzo odpoczęłam.
Patrycja
07.11.2021
To miejsce bardzo nam się spodobało. Spokojnie spędziliśmy całe wakacje, w bardzo wygodnych kwaterach. Łóżka były duże i naprawdę komfortowe. W środku była klima, więc po cały dniu upału można się było schłodzić.
Maksymilian
17.09.2021
Super miejsce na 4-dniowy pobyt. Apartamenty doskonale wyposażone, łazienki bardzo nowoczesne, czyste i wręcz sterylne. W kuchni też niczego nie zabrakło. Mogliśmy zaparkować na terenie obiektu, który ma monitoring.
Joanna
31.07.2021
Najlepsze miejsce noclegowe nad morzem, w jakim byłam. Na terenie obiektu był basen, z którego dzieci korzystały cały czas pod naszym nadzorem. Mieliśmy też do dyspozycji rowery oraz plac zabaw. Naprawdę nie szło się tam nudzić nawet w mniej słoneczne dni. Fajnie, że obiekt był monitorowany.