Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7540007179
REGON: 000001382
Rok założenia:
1994

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Firma "Uniwersytet Opolski Wydział Przyrodniczo-Techniczny" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7540007179. Firma ma numer REGON: 000001382.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Opole w województwie opolskim. Początek działalności firmy na rynku to 1994 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Oleska 48. Korespondencyjny kod pocztowy to: 45-052 Opole. Kompletne współrzędne GPS to: 50.6737860392157N, 17.9311816470588E. Branża Publiczne szkoły wyższe to dziedzina, w której firma "Uniwersytet Opolski Wydział Przyrodniczo-Techniczny" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Realizując działania edukacyjne z zakresu studiów wyższych oraz podyplomowych, uczelnia prowadzi także badania naukowe w swojej dziedzinie. Wszechstronny rozwój studentów wraz z dostępem do najnowszych wyników badań i światowych trendów w dziedzinach, w których specjalizuje się uczelnia, zapewnia profesjonalna kadra naukowa z wysokimi kwalifikacjami.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 77 452 73 00 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Uniwersytet Opolski Wydział Przyrodniczo-Techniczny

Uniwersytet Opolski Wydział Przyrodniczo-Techniczny, Opole

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Uniwersytet Opolski Wydział Przyrodniczo-Techniczny


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.