Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8521906150
REGON: 141151818
Rok założenia:
2007

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jeśli marzą Państwo o niezapomnianych i inspirujących wydarzeniach, to zapraszamy do skorzystania z...
Piękny pałac wzorowany na francuskim renesansie i pozostający w praktycznie niezmienionej formie od...
Udana impreza to taka, na której wszyscy dobrze się bawią! Dokładnie takie są wydarzenia, które org...
Rokitnica, Droga Słowackiego 36 lok. d
Moją podstawową działalnością jest profesjonalna pomoc w organizowaniu przyjęć weselnych, urodzin, ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "United Target. Raudo A." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8521906150. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 141151818.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2007 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Erazma Ciołka 13 lok. 205. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-445 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.24201N, 20.94512E. Branża Imprezy integracyjne to dziedzina, w której firma "United Target. Raudo A." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 533 62 13 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt United Target. Raudo A.

United Target. Raudo A., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie United Target. Raudo A.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.