Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9591591491
REGON: 260369650
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ulv Polska Rafał Szulwic" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9591591491. Firma ma numer REGON: 260369650.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kielce w województwie świętokrzyskim. Działa na rynku od 2010 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: św. Barbary 46A. Kod pocztowy do korespondencji to: 25-717 Kielce. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8609681594958N, 20.6089680175618E. Firma "Ulv Polska Rafał Szulwic" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 41 361 26 92.

Kontakt

Kontakt Ulv Polska Rafał Szulwic

Ulv Polska Rafał Szulwic, Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ulv Polska Rafał Szulwic


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.