Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7821444701
REGON: 302271490
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Do utrzymania zdrowego narządu wzroku niezbędne jest jego regularne badanie. Zakład optyczny Platin...
Badania komputerowe pozwolą zidentyfikować wszelkie wady wzroku. Nasi specjaliści pomogą dobrać odp...
Problemy z widzeniem przeszkadzają w pracy, podczas jazdy samochodem, a także w czasie wolnym. Ból,...
Konin, Wiosny Ludów 5
Dobry wzrok jest niezwykle ważny dla poprawnego codziennego funkcjonowania. Nie tylko w pracy, ale ...

O firmie

Firma ""TWOJE OKULARY" Salon Optyczny Roman Szymański" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7821444701. Firma ma numer REGON: 302271490.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Ściegiennego 64 lok. 34. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-139 Poznań. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.3907718941435N, 16.873648366566E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: salon@twojeokulary.eu. Branża, w której specjalizuje się firma ""TWOJE OKULARY" Salon Optyczny Roman Szymański" to Optycy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt "TWOJE OKULARY" Salon Optyczny Roman Szymański

"TWOJE OKULARY" Salon Optyczny Roman Szymański, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "TWOJE OKULARY" Salon Optyczny Roman Szymański


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.