Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5342621676
REGON: 386155166
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W dzisiejszych realiach nie można sobie wyobrazić funkcjonowania firm, uczelni czy instytucji publi...
Firma Virgo w Kaliszu powstała, by świadczyć dla Państwa usługi telekomunikacyjne i informatyczne. ...
Ofertę kierujemy do firm z całej Polski. Zapewniamy pełne wsparcie informatyczne w zakresie oprogra...
Toudinstal to firma, która dostarcza nowoczesne systemy sprzedaży z pasją i zaangażowaniem, specjal...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5342621676 została umieszczona firma: "Tomasz Szlacheta Marketing Solutions". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 386155166.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Pruszków w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2020 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Pułaskiego 6 lok. 11. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-800 Pruszków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1607457915756N, 20.7894299866833E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: tom.szlacheta@gmail.com. "Tomasz Szlacheta Marketing Solutions" to firma działająca w branży Oprogramowanie komputerowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Tomasz Szlacheta Marketing Solutions

Tomasz Szlacheta Marketing Solutions, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Tomasz Szlacheta Marketing Solutions


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.