Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 2220895112
REGON: 243038566
KRS: 0000439260
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Dzięki naszej działalności, jaką jest skup złomu metali kolorowych, jest możliwa walka z globalnym ...
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie gospodarki odpadami metalowymi i surowcami wtórnymi. Zajmu...
Już od kilku lat prowadzimy działalność w zakresie skupu złomu i metali kolorowych. W tym czasie ud...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Tom Martin Poland Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 2220895112. Numer REGON firmy to: 243038566. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000439260.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Chełm Śląski w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Podłuże 1 A. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 41-403 Chełm Śląski. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1431232N, 23.4711986E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: info@tom-martin.pl. Przedsiębiorstwo "Tom Martin Poland Sp. z o.o." działa od lat w branży Skup, sprzedaż surowców wtórnych.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 32 222 07 49 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Tom Martin Poland Sp. z o.o.

Tom Martin Poland Sp. z o.o., Chełm Śląski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Tom Martin Poland Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.