Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7771178900
Rok założenia:
2023
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności firmy Trak są kompleksowe usługi tartaczne. W naszej ofercie można...
Materiały drewniane jakie Państwu oferujemy, to produkty najwyższej jakości, tworzone z najlepszych...
Zakład działa na rynku od 2018 roku. Cały czas się rozwija i poszerza swoją ofertę o nowe rodzaje w...
Tartak Piotr Drozdowicz założyliśmy z myślą o podmiotach gospodarczych i klientach indywidualnych p...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Tartak u Michała Maria Borowiak" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7771178900.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Komorniki w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2023 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Poznańska 176. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-052 Komorniki. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.3397956490945N, 17.10868975E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: borowiak2@op.pl. Firma "Tartak u Michała Maria Borowiak" prowadzi swoją działalność w branży Tartaki.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 502 608 198.

Kontakt

Kontakt Tartak u Michała Maria Borowiak

Tartak u Michała Maria Borowiak, Komorniki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Tartak u Michała Maria Borowiak


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.