Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
09:00 - 14:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5261040567
REGON: 011417295
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W Telmix GSM każdy znajdzie coś dla siebie. Posiadamy pokrowce i etui do niemal wszystkich modeli t...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "T-Mobile. Sklep" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5261040567. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 011417295.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Janów Lubelski w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1995 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Zamoyskiego 23. Korespondencyjny kod pocztowy to: 23-300 Janów Lubelski. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.70555N, 22.41279E. Branża, w której specjalizuje się firma "T-Mobile. Sklep" to Sklepy z telefonami komórkowymi.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 15 872 33 47 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00; Sb.: 09:00-14:00.

Kontakt

Kontakt T-Mobile. Sklep

T-Mobile. Sklep, Janów Lubelski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (1)

Opinie o firmie T-Mobile. Sklep


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
30.09.2014
Myślałam,że tylko ja "przewiozłam" się na tym punkcie. Całkowity brak rozeznania w temacie , aneks podpisany w ich salonie wyjaśniam już pół roku w biurze obsługi i nadal nie przestaje mnie zaskakiwać. To nawet nie wina sieci tylko tak niekompetentnych ludzi.