Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7010357799
REGON: 14636418600000
KRS: 0000448547
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasz zespół doświadczonych redaktorów dba o to, aby każdy artykuł był rzetelny, interesujący i wart...
Tworzymy jeden z najstarszych serwisów internetowych o polskim tenisie. Archiwizujemy dane i inform...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7010357799. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 14636418600000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000448547.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Irysowa 18C. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-660 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1758603749003N, 21.0179759476709E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sw@swresearch.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii" to Portale internetowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 254 10 55 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii

SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.