Profesjonalna organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych
Profesjonalna organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych, Sun Tours Biuro podróży, Radom

Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7960006258
REGON: 670519677
Rok założenia:
2003
Branża:

O firmie

Nasze biuro podróży Sun Tours znajduje się w Radomiu. Przedsiębiorstwem zarządza Alicja Kopycka. Firmę w branży turystycznej założyliśmy już w 2001 roku.

Oferta

Specjalizujemy się w organizacji wycieczek. Na początku zajmowaliśmy się wyłącznie sprzedażą imprez turystycznych, z czasem jednak poszerzyliśmy zakres działalności o ich organizację. Niezmienną popularnością już od wielu lat cieszą się wyjazdy last minute.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo przede wszystkim:
  • wycieczki krajowe,
  • wycieczki za granicę,
  • wycieczki autokarowe,
  • sprzedaż imprez turystycznych,
  • kolonie,
  • rejsy,
  • wczasy nad morzem,
  • obozy młodzieżowe.
Zajmujemy się także planowaniem pielgrzymek, wycieczek dla szkół i podmiotów gospodarczych. Klientom zapewniamy możliwość dowozu na lotnisko.

Wcześniej rezerwujemy bilety lotnicze oraz karty z atrakcyjnym pakietem ubezpieczeniowym, obejmującym koszty leczenia zarówno w kraju, jak i za granicą. Jako jedni z nielicznych firm w kraju organizujemy tak zwane wyjazdy incentive, w których szczególną uwagę zwracamy na sugestie i wymagania Klientów.

Realizujemy każde zlecenie, odległość czy pora roku nie mają dla nas znaczenia. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty i skorzystania z kompleksowych usług. Zapewniamy miłą obsługę, fachowe doradztwo i konkurencyjne ceny.

Zapraszamy!

Polecam!
Użytkownik niezalogowany
06.06.2014
Bardzo fajne biuro. Skorzystaliśmy z usług, wykupiliśmy wycieczkę, wróciliśmy i jesteśmy bardzo zadowoleni. polecam!