Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7011047581
REGON: 38970310200000
KRS: 0000915473
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, al. Niepodległości 159 lok. 119
Specjalizujemy się w realizacji badań wariograficznych, które realizujemy przy wykorzystaniu wysoki...
W świecie pełnym tajemnic i niewyjaśnionych spraw, TD24 wyróżnia się jako zaufane biuro detektywist...
W życiu nie brakuje sytuacji, w których przydaje się pomoc prywatnego detektywa. Podejrzenia małżon...
Przeprowadzamy badania wariografem, który pozwala na rejestrowanie reakcji fizjologicznych organizm...

O firmie

Firma "Stowarzyszenie Miłośników Kultury Maroka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7011047581. Numer REGON firmy to: 38970310200000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000915473.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2021 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Aleje Jerozolimskie 85 lok. 21. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-001 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2235749835786N, 21.0123075003376E. Firma "Stowarzyszenie Miłośników Kultury Maroka" prowadzi swoją działalność w branży Agencje detektywistyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Stowarzyszenie Miłośników Kultury Maroka

Stowarzyszenie Miłośników Kultury Maroka, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Stowarzyszenie Miłośników Kultury Maroka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.