Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
07:30 - 15:30
Śr.
07:30 - 15:30
Cz.
07:30 - 15:30
Pt.
07:30 - 15:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6772081303
REGON: 351554867
Rok założenia:
1999

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" w miejscowości Węgrzce to podmiot organizacyjny, powołany mocą odpowiedniej ustawy, w celu troski o sprawy mieszkańców. Sprawną obsługę spraw z różnych kategorii umożliwia podział na odpowiednie wydziały i komórki organizacyjne.

"Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji" ma swoją siedzibę w miejscowości Węgrzce w województwie małopolskim. Nasz adres to Zapole 2. Wszelką korespondencję należy kierować na kod pocztowy 32-086 Węgrzce. Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) to 6772081303. Numer REGON to: 351554867.

Kontakt telefoniczny (w godzinach pracy urzędu) jest możliwy pod numerem telefonu 12 259 34 39. Telefonując pod wskazany numer, mogą mieć Państwo pewność, że uzyskają właściwą informację bądź – w razie konieczności – zostaną przekierowani do osoby odpowiedzialnej za daną sprawę. Urząd jest otwarty w godzinach Pn.: 09:00-17:00; Wt.-Pt.: 07:30-15:30 Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie, to: komunikacja@powiat.krakow.pl.

Kontakt

Kontakt Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji

Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji, Węgrzce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (15)

Opinie o firmie Starostwo Powiatowe w Krakowie. Filia. Wydział Komunikacji


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.6

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Małgorzata W
Małgorzata W
1.0
06.10.2021
Brak mi słów...totalny szok! Godzinę czekałam na połączenie z konsultantem, będąc trzecią w kolejce, a gdy byłam już pierwsza rozłączono mnie.!!!
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
01.10.2020
Uwaga, urzędnicy odpowiadają na wnioski o rejestracje nie dotyczące ich filii. Ogólnie wnioski online są bez sensu, ale to już inna para kaloszy.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
3.0
08.07.2014
Co do pań w okienkach to wydawały się wszystkie miłe, jednak... 3 i pół godziny od momentu pobrania bloczka do podejścia do okienka!! Trzy i pół godziny oczekiwania by złożyć papiery to raczej przesada, tym bardziej że tłoczno nie było (sporo wolnych krzeseł). Zauważyłem, że szybko funkcjonowały okienka z odbiorem dokumentów, jednak "dział" Dowody Rejestracyjne to istna masakra, szło w ślimaczym tempie. Rozumiem; trzeba sprawdzać składaną przez petentów dokumentację co wymaga i czasu i skupienia, a to wydłuża czas oczekiwania. Jednak można by pomyśleć nad przekierowaniem ruchu petentów do innych, wolnych okienek bo takowe były. Skoro najwięcej ludzi jest w związku z ogólopojętą rejestracją to kierownik powinien tam skierować więcej pracowników do obsługi. Klimatyzacja za to działa rewelacyjnie :)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
4.0
15.05.2014
Ja byłem na WK dnia 30.04.14 w okienku nr 8. Miałem do czynienia z przemiłą Panią, która poczekała nawet aż skoczę do najbliższego bankomatu w str. -wy (prawo przed światłami). Sprawę załatwiłem łącznie z oczekiwaniem w 1h. Niestety nie pamiętam nazwiska, ale pozdrawiam serdecznie w.w. Panią. 14.05 dostałem smsa z informacją o odbiorze dowodu. Jak dla mnie wszystko poszło bomba. Aha, brak bankomatu w placówce i brak możliwości płacenia kartą, brak jakiejlkowiek informacji przed podejściem do okienka uważam za kompletne średniowiecze.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.05.2014
Skończcie wreszcie ludzie wciąż krytykować, nauczyliście się tylko narzekać i obrabiać kogo się da i przyklejać niestworzone łaty. Wypadałoby najlepiej zacząć od siebie.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.05.2014
jestem w polsce w wielu wydziałach ale takiego jeszcze nie widziałem totalny burdel cyborgi-kerownik chodzi nic nie robi te babska głupie nie znają się na niczym utrudniają pod każdym względem-chory klimat -do wymiany kierownictwo...żenada......splunąć na ten wydział...w kasie oplata jak na poczcie.chore.....i to za nasze pieniądze....każdy traktowany z góry jak złodziej i oszust...........
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.05.2014
te panie powinny mienić prace bo sie do niej nie nadają to co w Krakowie wystarczy tu jest za mało niestety musze często kożystac z usług tego urzędu nic się od paru lat nie zmieniło a kierownik ma mniej do powiedzenia niż pracownik
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
09.04.2014
A ja dzisiaj (9 kwietnia 2014) bylem bardzo zadowolony i mile zaskoczony, bo po opiniach spodziewalem sie najgroszego a bylo bardzo dobrze. Mila pani na wejsciu (o 7:30) rozdala wszystkim formularze wnioskow o rejestracje. Potem doradzila mi, co zrobic, bo nie mialem waznego ubezpieczenia (musialem jechac uzupelnic), potem mnie przyjela bez kolejki i zalatwila rejestracje eksperesowo (10 min) bo sie spieszylem... Za dzisiejszy dzien daje piatke z plusem. Janusz
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.04.2014
Też ostatnio nie udało mi się zarejestrować motocykla bo nie miałem tablicy rejestracyjnej. Jak powiedziałem Pani, że i tak zostaje ta sama skoro pojazd jest z tego samego powiatu, to Pani stwierdziła że i tak musi tablicę "zalegalizować". Jak zapytałem co znaczy to poważne słowo "ZALEGALIZOWAĆ" - bo powiedziała to jakby co najmniej musiała ustawić kurs rakiety międzykontynentalnej, stwierdziła że musi nakleić mała naklejkę na niej.....Kiedy zapytałem czy nie mogę po prostu wziąć tej naklejki i samemu to zrobić - byłem pewny że powinienem dać radę z tak zaawansowanym przedsięwzięciem - Pani stwierdziła że nie...... Tak więc vivat polska biurokracja...nie dziwię się ani jednej osobie która wyjeżdża z tego socjalistycznego (k)raju....
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
Masakra w tym Urzedzie!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.03.2014
witam Urząd na Wegrzcach już sam chce być mądrzejszy od siebie załatwienie tam spraw prostych graniczy z cudem. Pani w okienku jak dostanie dokumenty to sama już szleje ze szczescia i na wszelki wypadek wolała by nie zarejestrowac pojazdu bo tak jej sie wydaję!! Totalna żenada i brak kogoś kto by wobec tych Pań wyciągnął jakie kolwiek konsekfenkcje Lepiej zmienic adres zamieszkania niz co kolwiek załatwic w osławionym urzedzie Węgrzce koło Krakowa
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.02.2014
nie mogę zrozumieć dlaczego w staroście w Węgrzcach załatwianie jakich kolwiek spraw tak długo trwa, w innych urzendach parenaście minut a w w/w starostwie kilka godzin
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.02.2014
Ciekawe ponownie serwer w Węgrzcach nie odpowiada? czyżby został uszkodzony czy nie włączony? Może mają coś do ukrycia?
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.07.2013
załatwienie sprawy rejestracji pojazdu w tym urzędzie przyprawia o ból głowy-dosłownie,od godziny 9:10 do 14:30czekałam z numerem 74, panie pracują jakby za karę,ludzi tłum każdy widzi jak się to odbywa ale nikt się nie odezwie ,jeden nie wytrzymał to policja go wyprowadziła,pani z dzieckiem(maleńkim)została oddelegowana od okienka(do którego nie zgłosił się wywoływany numer -pewnie ktoś zrezygnował)na swoje miejsce w kolejce bo nie miała kolejnego tylko dalszy numerek,na załatwienie sprawy czekasz jak za komuny albo nawet gorzej,fatalna obsługa petenta jak ktoś musi załatwic sprawę akurat w tym oddziale to nie ma wyjścia osobiście nie polecam,szkoda zdrowia
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.06.2013
Dodam od siebie, że WKS załatwił dziś 98 bloczków A czyli dot. rejestracji. Przy piętnastu okienkach i czwórce urzędniczek plotkujących w korytarzu przez ponad godzinę rezultat jest żałosny. Zamiast pracować nerwowe spoglądanie na zegarki...