Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6340005301
REGON: 000289035
Rok założenia:
1948

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach Wydział Lekarski Czytelnia" w rejestrze gospodarczym to: 6340005301. Numer REGON firmy to: 000289035.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Zabrze w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 1948 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na dr. Henryka Jordana 19. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-808 Zabrze. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.3156543405233N, 18.786838468104E. Przedsiębiorstwo "Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach Wydział Lekarski Czytelnia" działa od lat w branży Publiczne szkoły wyższe.

Realizując działania edukacyjne z zakresu studiów wyższych oraz podyplomowych, uczelnia prowadzi także badania naukowe w swojej dziedzinie. Wszechstronny rozwój studentów wraz z dostępem do najnowszych wyników badań i światowych trendów w dziedzinach, w których specjalizuje się uczelnia, zapewnia profesjonalna kadra naukowa z wysokimi kwalifikacjami.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 32 272 26 72 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach Wydział Lekarski Czytelnia

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach Wydział Lekarski Czytelnia, Zabrze

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach Wydział Lekarski Czytelnia


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.