Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6263044050
REGON: 389707382

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zabrze, Galileusza 4 lok. 5, Oś. Kopernik
Tlenoterapia w naszym gabinecie to więcej niż tylko leczenie; to komfort i skuteczność działania, k...
Zabrze, prof. Tatarkiewicza 2a lok. 8
Gabinet terapeutyczny Dobrostan S w Zabrzu stworzyłam celem prowadzenia terapii rodzinnej metodą Us...
W naszym centrum oferujemy kompleksową opiekę nad pacjentami, starając się pomóc w leczeniu różnoro...
Człowiek to byt cielesno-duchowy wyjątkowy pod każdym względem. Gdy cierpi duchowo, ma to wpływ na ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Salon Urody Ewa Ii Ewa Twarkowska-Hatem, Teresa Twarkowska S.C." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6263044050. Firma ma numer REGON: 389707382.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Bytom w województwie śląskim. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1D lok. 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-933 Bytom. Kompletne współrzędne GPS to: 50.3957196922979N, 18.8761126647821E. "Salon Urody Ewa Ii Ewa Twarkowska-Hatem, Teresa Twarkowska S.C." to firma działająca w branży Medycyna naturalna.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Salon Urody Ewa Ii Ewa Twarkowska-Hatem, Teresa Twarkowska S.C.

Salon Urody Ewa Ii Ewa Twarkowska-Hatem, Teresa Twarkowska S.C., Bytom

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Salon Urody Ewa Ii Ewa Twarkowska-Hatem, Teresa Twarkowska S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.