Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7792372211
REGON: 301385369
KRS: 0000351318
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Stal chirurgiczna to materiał, z którego tworzona jest modna biżuteria damska i męska. Zaletą tego ...
Piękna, nowoczesna biżuteria sprzedawana jest przez Biżuterię Karat. W sklepie do noszenia na co dz...
Głównym profilem naszej działalności jest biżuteria. Zajmujemy się jej sprzedażą. W ofercie posiada...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ran Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7792372211. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 301385369. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000351318.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Poznań w województwie wielkopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2010 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Szamotulska 21. Korespondencyjny kod pocztowy to: 60-365 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.40614N, 16.88169E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: ranlucyna@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Ran Sp. z o.o." działa od lat w branży Sklepy z biżuterią i wyrobami jubilerskimi.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 608 128 138 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Ran Sp. z o.o.

Ran Sp. z o.o., Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ran Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.