Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6831687439
REGON: 351390348
KRS: 0000150172
Rok założenia:
1998
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Częstochowa, św. Barbary 41
Szeroki wybór dewocjonaliów znajdziecie w ofercie sklepu internetowego ŚwietyMarek.com. U nas możec...
Legionowo, al. Legionów 1, (budynek w obrębie cmentarza)
W naszej ofercie znajdą Państwo ciekawe wydawnictwa o tematyce katolickiej. Sprzedajemy książki dla...
Nasza hurtownia Maria specjalizuje się głównie w profesjonalnej i kompleksowej produkcji różnorakic...

O firmie

Firma "Produkty Klasztorne Sp. z o.o. " figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6831687439. Firma ma numer REGON: 351390348. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000150172.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Niepołomice w województwie małopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 1998 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na pl. Kazimierza Wielkiego 11. Korespondencyjny kod pocztowy to: 32-005 Niepołomice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0369999616348N, 20.2164699457643E. Branża, w której specjalizuje się firma "Produkty Klasztorne Sp. z o.o. " to Dewocjonalia.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 12 281 35 90.

Kontakt

Kontakt Produkty Klasztorne Sp. z o.o.

Produkty Klasztorne Sp. z o.o. , Niepołomice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Produkty Klasztorne Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.