Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5482568700
Rok założenia:
2023
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Księgowość to skomplikowana dziedzina, która wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy i znajomości...
Jednym z głównych profili mojej działalności jest prowadzenie szkoleń dla pracowników różnych szcze...
Jako właściciel pracowni pedagogiczno-terapeutycznej SI-TUS prowadzę Trening Umiejętności Społeczny...
Firma AGM z Zabrza oferuje usługi konsultingowe, doradcze i szkoleniowe w zakresie między innymi wd...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Praktyczny Marketing Michał Baranowski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5482568700.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Sosnowiec w województwie śląskim. Działa na rynku od 2023 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Warszawska 13 lok. 45. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-200 Sosnowiec. Kompletne współrzędne GPS to: 50.275532N, 19.126188E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: controlling@pmbm.pl. Firma "Praktyczny Marketing Michał Baranowski" prowadzi swoją działalność w branży Szkolenia i kursy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 721 215 221 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Praktyczny Marketing Michał Baranowski

Praktyczny Marketing Michał Baranowski, Sosnowiec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Praktyczny Marketing Michał Baranowski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.