Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9512503192
REGON: 38633560300000
KRS: 0000846830
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza oferta obejmuje między innymi tradycyjne kiszonki warzywne, w tym kiszone ogórki i kapustę. T...
W zakładzie produkcyjnym Global podczas produkcji przetworów posługujemy się nowoczesnymi urządzeni...
W Magur od początku działalności kładziemy nacisk na sprzedaż zdrowych i świeżych warzyw. W tym cel...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Pan Owocoman Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9512503192. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 38633560300000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000846830.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2020 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Na Uboczu 28 lok. U2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-791 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.142005N, 21.0469529E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: pan.owocoman@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Pan Owocoman Sp. z o.o." działa od lat w branży Przetwórnie owocowo - warzywne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 731 092 113.

Kontakt

Kontakt Pan Owocoman Sp. z o.o.

Pan Owocoman Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Pan Owocoman Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.