Polecane oferty

Głównym obszarem prowadzonej przez nas działalności są wideokonferencje i usługi budowy sieci telet...
Warszawa, Grochowska 21a
Specjalizujemy się w usługach kolokacji i hostingu. Zajmujemy się szerokopasmową transmisją danych ...
Prowadzimy usługi związane z teletechniką i teleinformatyką. Dzięki swojemu doświadczeniu zdobywane...
Łoziska, Konika Polnego 3
Pracownicy firmy specjalizują się w budownictwie i telekomunikacji. Oferujemy projekty budowlane i ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9512120077 została umieszczona firma: "P4 Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 015808609. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000217207.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2004 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Taśmowa 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-677 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 20.9904016078431N, 52.1803789215686E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: ok@pomocplay.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "P4 Sp. z o.o." to Usługi telekomunikacyjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 319 41 01 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Informacje o działalności

NIP: 9512120077
REGON: 015808609
KRS: 0000217207
Branża: Telekomunikacja - usługi

Opinie (6)

Średnia ocen

1,0

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
23.01.2015
Po napisaniu wiadomości na okplaypomoc nikt nie zaragował w sprawie skargi na kierownika Regionalnego Sprzedaży Region Zachodni P.Justynę jako pracownik firmy Pley mogę tylko żałować kolejnych pracowników któży będą mieli kontakt z tą pania jest bardzo nie sympatyczna i obraża ludzi z takim Kierownikiem daleko Play nie zajdzie!!!!! I odradzam podejmowania pracy w Salonach w których ta Pania odwiedza!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
02.04.2014
NIGDY WIĘCEJ PLAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
11.02.2014
W play 2+2 tj 8 tak liczą na fakturach
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
11.02.2014
super oszuści
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
16.09.2013
Play zdziera z klienta kasę, czy to staly klient, czy dokupywana oferta, tak więc cena ta sama, mają telefony w takich cenach, że Play ma po 49,90 Abonament, a telefon za złotówkę, a PLAY ? Telefony za 130-300 zł w abonamentach po 119 zł, to jest chore, wole aby UKE i UKOKIK nie stali w miejscu i spoglądnęli na zdzierską firmę, która nawet dla stałego klienta NIE MA TANSZYCH OBONAMENTÓW, JAK I WIECEJ GB. Chociaż Zgłoszenia są rozpatrywane od 1 godziny do 7 dni roboczych, czasem po wyslaniu e-maila potrafią oddzwonić by wyjaśnić sprawę, co mnie cieszy. Mają Firmę Windykacyjną KACZMARSKI, gdzie konsultanci krzyczą przez telefon, oskarżają, obrażają, traktują gorzej od bydła i gorzej niż ścierkę czy szmatę do podłogi i też czesto się zdarza że grożą, w moim przypadku tak było, a pisma nic nie dawały, ponieważ KACZMARSKI jak i PLAY NIE MAJĄ WŁAŚCICIELI, A KORESPONDENCJA ZAMIAST DOCHODZIĆ DO KIEROWNIKA CZY ZARZĄDU, TO ODBIERA JĄ ZWYKLY PRACOWNIK CO NIE MA ŻADNEGO POJĘCIA W SWOJEJ PRACY !
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1,0
10.09.2013
Brak poszanowania klienta. Brak kompetencji ze strony konsultantów. Nigdy czegoś nie mogą, lub brak jakichkolwiek możliwości z ich strony. Brak możliwości kontaktu z osobami ,które wogóle coś mogą rozwiązać.Nie istnieje w Polsce punkt obsługi klienta, do którego można się udać i rozwiązać jakąkolwiek reklamacje.Odsyłanie do zgłoszeń telefonicznych,które nigdy nie są rozwiązywane i w odpowiedzi zawsze zakończone.Oczywiście tylko ze strony Play.Terminy rozwiązań tak długie,że przeciągają reklamacje ,aż minie 12 miesięcy ,a następnie odpowiadają ,że minęło 12 miesięcy i sprawę uważają za zamkniętą.Sprawy ,które nie są rozwiązane z winy Play.Ogólnie kpina i szydera z klienta.Podpisuj umowę i płać kliencie abonament i nie oczekuj nic w zamian.Jak coś ci kliencie nie pasuje to zamelduj do gaśnicy bo i tak nic nie załatwisz i nic nie możesz nam zrobić . Tak w skrócie wygląda obsługa klienta po podpisaniu umowy, a chwilą złożenia podpisu klient już jest sprzedany i nic nie jest w stanie zrobić