Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213642067
REGON: 146471930
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Główny profil naszej działalności związany jest ze sprzedażą hurtową olejów i smarów. Posiadamy pro...
Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż paliw płynnych. Posiadamy spore doświadczenie w ...
Nasza firma specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości olejów do ciągników i maszyn rolniczyc...
Stacja paliw Anmart w Chocianowie, to miejsce, gdzie dbamy nie tylko o Twoje paliwo, ale także o ko...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Oil Center Sp. z o.o. Sp.K." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5213642067. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 146471930.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Krakowska 152. Korespondencyjny kod pocztowy to: 50-429 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.083489N, 17.0752719E. Branża Paliwa, oleje i smary to dziedzina, w której firma "Oil Center Sp. z o.o. Sp.K." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 71 333 22 22.

Kontakt

Kontakt Oil Center Sp. z o.o. Sp.K.

Oil Center Sp. z o.o. Sp.K., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Oil Center Sp. z o.o. Sp.K.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.