Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6221232982
REGON: 365397902
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ostrów Wielkopolski, Krotoszyńska 166
W ofercie mamy montaż instalacji kontroli i bezpieczeństwa, co jest coraz bardziej popularne w różn...
Głównym profilem naszej działalności jest elektromechanika. Bogate doświadczenie kadry naszego zakł...
Posiadamy 40-letnie doświadczenie, dzięki czemu nasze usługi to najwyższa jakość w atrakcyjnej ceni...
Działalność naszego zakładu koncentruje się na obszarze naprawy, konserwacji oraz przezwajania różn...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6221232982 została umieszczona firma: "O.m. Automatic Marek Owczarek". Firma ma numer REGON: 365397902.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Ostrów Wielkopolski w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2016 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wyjazdowa 27. Kod pocztowy do korespondencji to: 63-400 Ostrów Wielkopolski. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.6474455872838N, 17.8407907421884E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: m.owczarek@vp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "O.m. Automatic Marek Owczarek" to Usługi elektromechaniczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt O.m. Automatic Marek Owczarek

O.m. Automatic Marek Owczarek, Ostrów Wielkopolski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie O.m. Automatic Marek Owczarek


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.