Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8992741174
REGON: 022063532
KRS: 448643
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Note Interactive. Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8992741174. Numer REGON firmy to: 022063532. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 448643.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2013 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Młodnickiego 32B. Kod pocztowy do korespondencji to: 53-010 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.1266812027902N, 17.035040199418E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: mbudzynski@buzzit.pl. "Note Interactive. Sp. z o.o." to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Note Interactive. Sp. z o.o.

Note Interactive. Sp. z o.o., Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Note Interactive. Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.