Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8581001091
REGON: 811925635
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Erazma Ciołka 17 lok. 410
Celem naszej działalności jest zapewnienie firmom oraz instytucjom gospodarczym fachowego wsparcia ...
Prowadzimy portal https://mikroporady.pl/ na którym właściciele mikro-firm mogą skorzystać z pomocy...
Głównym profilem naszej działalności są usługi finansowo-księgowe. Współpracujemy zarówno z małymi,...
Jesteśmy kancelarią specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej związanej z zamówieniami pub...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Norma Systemy Zarządzania Sławomir Praga" w rejestrze gospodarczym to: 8581001091. Firma ma numer REGON: 811925635.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Marki w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Sokola 15. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-850 Marki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2949462048919N, 21.0358511093359E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: slawomir.praga@normasz.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Norma Systemy Zarządzania Sławomir Praga" to Doradztwo gospodarcze.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Norma Systemy Zarządzania Sławomir Praga

Norma Systemy Zarządzania Sławomir Praga, Marki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Norma Systemy Zarządzania Sławomir Praga


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.