Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7011030994
REGON: 38878896400000
KRS: 0000896345
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firma PBIS Przedsiębiorstwo Budowlane Inżynierii Sanitarnej zajmuję się kompleksowym opracowaniem d...
Jedną z kluczowych usług oferowanych przez pracownię geodezyjną jest przygotowywanie map do celów p...
Działalność rozpoczęliśmy w 2020 roku, świadcząc kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu badan...
Działalność geodezyjna stanowi niezwykle istotny obszar w planowaniu i zarządzaniu przestrzenią, ob...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7011030994 została umieszczona firma: "New Tracking Vision Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 38878896400000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000896345.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2021 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Piękna 24/26A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 00-549 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2372870784314N, 21.003160372549E. Branża Inżynieria budowlana to dziedzina, w której firma "New Tracking Vision Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt New Tracking Vision Sp. z o.o.

New Tracking Vision Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie New Tracking Vision Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.