Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7491792131
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w produkcji preparatu do chemicznego czyszczenia kotłów ciepłowniczych i kotłów ...
Z naszych fachowych usług korzystają firmy z branży motoryzacyjnej, spożywczej oraz włókienniczej i...
Firma Vernimil z Krotoszyna jest autoryzowanym dystrybutorem lakierów do drewna włoskiej marki Mile...
Zajmujemy się sprzedażą produktów chemii gospodarczej i kosmetyków. W naszej ofercie znajdą Państwo...

O firmie

Firma "MS Company Agnieszka Hanczewska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7491792131.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gliwice w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Daszyńskiego 54 lok. 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-100 Gliwice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2947316747172N, 18.6497201451935E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: msc092019@gmail.com. Branża Hurtownie i producenci artykułów chemicznych to dziedzina, w której firma "MS Company Agnieszka Hanczewska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 512 515 409.

Kontakt

Kontakt MS Company Agnieszka Hanczewska

MS Company Agnieszka Hanczewska, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie MS Company Agnieszka Hanczewska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.