Dodatkowe dane

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Samochody Volvo od samego początku cieszą się wielkim uznaniem ze względu na bezpieczeństwo i nieza...
Dzierżoniów, Armii Krajowej 9
Zajmujemy się autonaprawą mechaniczną i blacharską oraz oferujemy sprzedaż nowych samochodów marki ...
Na rynku działamy jako autoryzowany punkt dealerski KIA Motors Polska. Zatrudniamy kadrę z wielolet...
Na rynku działamy jako autoryzowany punkt dealerski KIA Motors Polska. Zatrudniamy kadrę z wielolet...

O firmie

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Kalisz w województwie wielkopolskim. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kielecka 8. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-800 Kalisz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.75665N, 18.07041E. Branża Salony samochodów nowych to dziedzina, w której firma "Moto-Serwis s.c." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 62 767 19 20 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Moto-Serwis s.c.

Moto-Serwis s.c., Kalisz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (2)

Opinie o firmie Moto-Serwis s.c.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

3.0

Opinie użytkowników

ML
ML
5.0
08.08.2018
Zawsze naprawa na czas i zgodnie z umową. Długi czas reperowałem u nich regularnie swoje stare auto, i zawsze znalazło się wyjście, żeby nie przeinwestować, a doprowadzić samochód do porządku. Poza el. eksploatacyjnymi, żadna z napraw w ciągu ostatnich paru lat nie była powtórnie robiona. Dobry kontakt z serwisem i informacja zwrotna.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.10.2015
Długi czas oczekiwania na jakąkolwiek usługę - po oddaniu samochodu do warsztatu na pytanie: co i kiedy, słyszy się odp typu: proszę zadzwonić jutro, i tak się dzwoni przez DWA MIESIĄCE; nie kompetencja i słaba jakość wykonanych usług- po montażu nowego elementu wraca się do warsztatu z usterką tego właśnie elementu i naprawa trwa MIESIĄC, po czym po kolejnych KILKU MIESIĄCACH wraca się znowu do warsztatu z tą samą wadą tego samego elementu i mechanicy po kolejnym MIESIĄCU badań stwierdzają że nie wiedzą co i jak więc samochód wędruje do innego mechanika i tam po TYGODNIU stwierdzają uszkodzenie reklamowanego wcześniej elementu - więc nasuwa się pytanie: czy to zwykłe przeoczenie MIESIĘCZNEGO badania samochodu, czy celowa próba ukrycia wady nowego elementu, za montaż i kupno którego odpowiedzialni są panowie z warsztatu na Kieleckiej? no więc po wymontowaniu tegoż elementu wracamy do panów i po złożeniu reklamacji na dany element czeka się DWA MIESIĄCE na jej uwzględnienie itd ODRADZAM