Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5220015779
REGON: 010846054
Rok założenia:
2006
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Komorska 29/33 lok. 1
Agencja ubezpieczeniowa Multima Bis to niezawodny partner w zapewnianiu kompleksowej ochrony dla sw...
Naszą specjalnością jest obsługa polis podmiotów gospodarczych. Ofertę kierujemy zarówno do małych,...
Zakup ubezpieczenia nie musi być trudny. Wystarczy skontaktować się z ABC Plus Ubezpieczenia i skor...
Warszawa, al. Jana Pawła II 78
Oferujemy szeroki zakres produktów ubezpieczeniowych, dostosowanych do różnorodnych potrzeb naszych...

O firmie

Firma "Mirosław Kowalczyk Doradztwo - Mirosław Kowalczyk" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5220015779. Firma ma numer REGON: 010846054.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Dosin w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2006 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Piękna 10. Kod pocztowy do korespondencji to: 03-984 Dosin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2281743130287N, 21.0974395889627E. Przedsiębiorstwo "Mirosław Kowalczyk Doradztwo - Mirosław Kowalczyk" działa od lat w branży Ubezpieczenia.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Mirosław Kowalczyk Doradztwo - Mirosław Kowalczyk

Mirosław Kowalczyk Doradztwo - Mirosław Kowalczyk, Dosin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mirosław Kowalczyk Doradztwo - Mirosław Kowalczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.