Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 2220753062
REGON: 384545160
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji. Posiadamy bogatą wiedzę i duże doświad...
Zajmujemy się przede wszystkim niwelowaniem uciążliwych szkodników z różnych miejsc. Wliczają się w...
Obecność szkodników potrafi skutecznie utrudnić nasze życie. Szczury oraz inne gryzonie mogą przeno...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mir Technology Łukasz Przebierała" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 2220753062. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 384545160.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Chorzów w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wolskiego 3 lok. 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-500 Chorzów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.28823N, 18.94244E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: lprzebierala@gmail.com. Firma "Mir Technology Łukasz Przebierała" prowadzi swoją działalność w branży Dezynfekcja, dezynsekcja, deratyzacja.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 723 993 100.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Mir Technology Łukasz Przebierała

Mir Technology Łukasz Przebierała, Chorzów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mir Technology Łukasz Przebierała


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.