Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7631967985
REGON: 301145777
Rok założenia:
2004

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jednym z najważniejszych obszarów naszej działalności są roboty ziemne oraz usługi sprzętowe. Wynaj...
Jedną z dziedzin, jakimi się zajmujemy, są prace ziemne. Nasi klienci mogą wynająć u nas koparko-ła...
Oferujemy usługi transportowe na terenie kraju. Zajmujemy się przede wszystkim transportem materiał...
Swoje usługi świadczymy głównie dla klientów na terenie województwa pomorskiego. Przyjmujemy zlecen...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "MIKOłaj Wieczorek MIKOłaj Wieczorek P.p.h.u."MIKO"" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7631967985. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 301145777.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rosko w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2004. Firmę można odwiedzić pod adresem: Mężykowska 25 lok. 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 64-730 Rosko. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.876N, 16.31453E. "MIKOłaj Wieczorek MIKOłaj Wieczorek P.p.h.u."MIKO"" to firma działająca w branży Fundamenty i wykopy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt MIKOłaj Wieczorek MIKOłaj Wieczorek P.p.h.u."MIKO"

MIKOłaj Wieczorek MIKOłaj Wieczorek P.p.h.u."MIKO", Rosko

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie MIKOłaj Wieczorek MIKOłaj Wieczorek P.p.h.u."MIKO"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.