Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7361740590
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Fotobudka proponuje klientom pamiątki z Zakopanego z własnym zdjęciem. Mogą to być między innymi ko...
Specjalizujemy się w obsłudze zamówień związanych z fotografią. Staramy się uchwycić w naszym kadrz...
Firmę Kreatywna Fotografia w Gorlicach z pasji do fotografii. Fotografowanie jest dla mnie sposobem...
Zapraszam serdecznie do studia Szalona Klatka na sesje zdjęciowe osoby prywatne, rodziny, pary i Kl...

O firmie

Firma "Mikołaj Czerwieniec-Walczewski Media" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7361740590.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kościelisko w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2022 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Sywarne 3. Korespondencyjny kod pocztowy to: 34-511 Kościelisko. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.2870751093211N, 19.898092464439E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: mikolajwalczewski@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Mikołaj Czerwieniec-Walczewski Media" to Usługi fotograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 601 501 419 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Mikołaj Czerwieniec-Walczewski Media

Mikołaj Czerwieniec-Walczewski Media, Kościelisko

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mikołaj Czerwieniec-Walczewski Media


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.