Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5212831240
Rok założenia:
2002

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5212831240 została umieszczona firma: "Międzynarodowa Szkoła Barmanów I Sommelierów".

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2002. Firmę można odwiedzić pod adresem: Wspólna 65A. Korespondencyjny kod pocztowy to: 00-687 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2258276198566N, 21.0084997286633E. Firma "Międzynarodowa Szkoła Barmanów I Sommelierów" prowadzi swoją działalność w branży Niepubliczne szkoły policealne.

Szkoła prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu kształcenia młodzieży, realizując obowiązujące programy nauczania w szkołach szczebla średniego, przygotowujące uczniów do wyboru ścieżki kariery zawodowej. W szkole zatrudniona jest doskonała kadra pedagogiczna, stale podnosząca własne kwalifikacje na licznych szkoleniach specjalistycznych, tak aby wiedza przekazywana młodzieży była zawsze aktualna, inspirująca oraz na jak najwyższym poziomie.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 425 54 66.

Kontakt

Kontakt Międzynarodowa Szkoła Barmanów I Sommelierów

Międzynarodowa Szkoła Barmanów I Sommelierów, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Międzynarodowa Szkoła Barmanów I Sommelierów


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.