Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8961446971
REGON: 020611308
KRS: 0000291449

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Kancelaria Izabeli Skoniecznej-Powałki we Wrocławiu wspiera przedsiębiorców znajdujących się w trud...
Jesteśmy kancelarią specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej związanej z zamówieniami pub...
Indywidualnym doradztwem transportowym zajmuję się od 2010 roku. Wcześniej byłem inspektorem Inspek...
Głównym profilem naszej działalności są usługi finansowo-księgowe. Współpracujemy zarówno z małymi,...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Merlin Konsulting Sp z o o" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8961446971. Numer REGON firmy to: 020611308. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000291449.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Żerniki Wrocławskie w województwie dolnośląskim. Firmę można odwiedzić pod adresem: Malinowa 12. Kod pocztowy do korespondencji to: 52-131 Żerniki Wrocławskie. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.0693592865661N, 17.0609612608357E. Branża, w której specjalizuje się firma "Merlin Konsulting Sp z o o" to Doradztwo gospodarcze.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 71 339 47 07 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Merlin Konsulting Sp z o o

Merlin Konsulting Sp z o o, Żerniki Wrocławskie

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Merlin Konsulting Sp z o o


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.