Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9491826598
REGON: 243635210
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Częstochowa, Kilińskiego 16 lok. 3B
Praca radcy prawnego to przede wszystkim pomoc w osiągnięciu celów i ochrona interesów klienta. Mic...
Częstochowa, Wołodyjowskiego 11/13
Głównym profilem naszej działalności jest kompleksowe doradztwo prawne. Udzielamy porad i konsultac...
Specjalizuję się w świadczeniu kompleksowej pomocy prawnej dla Klientów indywidualnych, biznesowych...
Przedmiotem naszej działalności jest kompleksowa obsługa prawna. Uwzględniamy indywidualne potrzeby...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Marta Owczarczyk Kancelaria Radcy Prawnego" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9491826598. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 243635210.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Częstochowa w województwie śląskim. Działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kontkiewicza 6 lok. 32. Kod pocztowy do korespondencji to: 42-209 Częstochowa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.8363767185021N, 19.1689430255476E. Branża, w której specjalizuje się firma "Marta Owczarczyk Kancelaria Radcy Prawnego" to Radcy prawni.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Marta Owczarczyk Kancelaria Radcy Prawnego

Marta Owczarczyk Kancelaria Radcy Prawnego, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Marta Owczarczyk Kancelaria Radcy Prawnego


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.