Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7851728455
REGON: 300129084
Rok założenia:
2005
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Prowadzimy hurtownię odzieży używanej wstępnie sortowanej. Zajmujemy się rozdzielaniem odpadów od w...
Modnie i Tanio to wyjątkowy sklep z odzieżą używaną, gdzie każdy Klient może liczyć na doradztwo ob...
Naszą specjalnością jest import i dystrybucja odzieży używanej, którą pozyskujemy z Wielkiej Brytan...
W ofercie komisu znaleźć można odzież na każdą porę roku i okazję. Odzież wierzchnia, codzienna, sp...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mart-Mir. Olszewska-Kuna M." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7851728455. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 300129084.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Śrem w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2005. Przedsiębiorstwo znajduje się na Długa 31. Korespondencyjny kod pocztowy to: 64-600 Śrem. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.08307N, 17.01173E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: miroslaw_kuna@wp.pl. Firma "Mart-Mir. Olszewska-Kuna M." prowadzi swoją działalność w branży Odzież używana.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 606 966 098 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Mart-Mir. Olszewska-Kuna M.

Mart-Mir. Olszewska-Kuna M., Śrem

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mart-Mir. Olszewska-Kuna M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.