Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7162659000
REGON: 386273032
Rok założenia:
2020
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu pomagam klientom wybrać najkorzystniejsze polisy. Porównuję posz...
W stałej ofercie mamy produkty ubezpieczeniowe kilkunastu towarzystw i firm ubezpieczeniowych. Dzię...
Od ponad 20 lat sprzedajemy ubezpieczenia cenionych towarzystw ubezpieczeniowych. W naszej ofercie ...
Doradzamy w wyborze polis dla osób prywatnych, rolników oraz przedsiębiorców. Na ten moment posiada...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Markowe Ubezpieczenia Aleksandra Marek" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7162659000. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 386273032.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Puławy w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Izabelli 5 lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 24-100 Puławy. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.4153564929238N, 21.9573823092494E. Przedsiębiorstwo "Markowe Ubezpieczenia Aleksandra Marek" działa od lat w branży Ubezpieczenia.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 514 297 076 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Markowe Ubezpieczenia Aleksandra Marek

Markowe Ubezpieczenia Aleksandra Marek, Puławy

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Markowe Ubezpieczenia Aleksandra Marek


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.