Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6332130285
REGON: 242586780
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6332130285 została umieszczona firma: "Mariusz Skalik Lavert Agencja Reklamy I Fotografii". Firma ma numer REGON: 242586780.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wodzisław Śląski w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2011 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na 26 Marca 33 lok. 34. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-300 Wodzisław Śląski. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0085749283018N, 18.4700539442661E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: skalik.mariusz@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Mariusz Skalik Lavert Agencja Reklamy I Fotografii" działa od lat w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Mariusz Skalik Lavert Agencja Reklamy I Fotografii

Mariusz Skalik Lavert Agencja Reklamy I Fotografii, Wodzisław Śląski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mariusz Skalik Lavert Agencja Reklamy I Fotografii


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.