Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8531525952
REGON: 385968460
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Prowadzona przez nas firma Gamatronic zajmuje się przede wszystkim: rozwiązaniami sprzętowymi, opro...
Obsługę informatyczną firmy powierzycie firmie Interbest w Budzyniu. Jesteśmy specjalistami w proje...
Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku, co przekłada się na wysoką jakość świadczonych usług....
Warszawska firma KNT Technology to ekspert w dziedzinie szkoleń i wdrożeń systemów informatycznych....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Mariusz Gołębiowski" w rejestrze gospodarczym to: 8531525952. Firma ma numer REGON: 385968460.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gorzów Wielkopolski w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Przedsiębiorstwo znajduje się na gen. Roweckiego Grota 9 lok. 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 74-200 Gorzów Wielkopolski. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.1456797138792N, 14.89346866906E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mgolebiowski95@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Mariusz Gołębiowski" działa od lat w branży Oprogramowanie informatyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 517 134 143.

Kontakt

Kontakt Mariusz Gołębiowski

Mariusz Gołębiowski, Gorzów Wielkopolski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mariusz Gołębiowski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.